2014. augusztus 21., csütörtök

3.rész - TITOKZATOS FIÚM

*Holnap*
Ma reggel korán keltem fel.Tudtam hogy felelni fogunk bijoszból de én nem tanultam rá.így görcsel indultam a gyomromban.

Útközben Jeckbe ütköztem.Még mindig olyan cuki mint egy hal,vagy egy macska.
-Szia Jeck.Jeck Bluefish.-köszöntem
-Szia Shárá.Shárá Volf.-köszönt vissza
-Te is suliba jösz?-kérdeztem
-Igen.-válaszolt
-Szép vagy ma.-folytatta
-köszike,ma kivasaltam a hajam,mármint halyvasalóval.
-Már azt hittem rendes vasalóval ha ha.


Suliban*
-Na gyerekek aki ma fog felelni az Shárá,Shárá Volf.
Csomóval a torkomban  mentem ki a táblához,nem tanultam semmit mert tegnap Jeckel voltam.
Volf kisasszony mondja mit tanult a csigákról?-mondta a tanár
-Mohákon szaporodnak esős időben.*Csend*
-folytassa.
-Erdőben szeretnek élni és csúszómászók.
-IGEN,5-tös ÜLJÖN LE!

Most csengettek ki,de a tanár nem enged ki,milyen bunko -.-

Mikor végre kiengedett siettem és a terem előtt ott várt rám Jeck.

KOMIZZATOK ÉS IRATKOZZATOK FEL!! 

5 megjegyzés:

  1. belinkeled léccciii az eredeti blogot? :"3
    (direkt így írva.)

    VálaszTörlés
  2. Figyelj, vicces meg minden (tényleg jól írod :D ), de ugye tudod, hogy csak poénból írta? Marketing fogásnak szánta, a blog címét és linkjét átírta. Felmérte hogy mennyien nézik a szar blogokat, míg a jókat alig-alig találják meg. [Asszem most Without Blood címen fut (nem tudom a linket)]. Ja, és jó lett a fejléc:DDDDDD Tükrözi a blog témáját:DD

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagy ez a blog! Sírok :DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Kérlek,valaki mondja,hogy nem komolyan gondolta,hogy így írja a neveket,meg hogy haLYvasaló..:DD

    VálaszTörlés