2015. április 3., péntek

10.rész A HALÁL

Nem szólt semmit és itt hagyott.
-JECK,JEECK HOVA MÉSZ ? -kiáltottam utána

Elison nevetve jött oda hozzám..
-Na mi van Shárá csak nem dobott az új pasikád?
-nem.
-Én nem úgy látom.-mondta majd nevetve elment.
-EZT MÉG MEGBÁNOD.-kiabáltam utána.

 *délután*
-muszály kitalálnom valami tervet ez ellen az Elison ellen
  de vajon mit?
felhívom dzsémszt:
-szia dzsémsz - szóltam bele
-szia shárá mizu??
-semm,veld?
-se több mér hívtál?
-csak azér hogy segiccs
-mibe?
-Elison azt hazudta Jeckbek h mi smároltunk
-ja tóm
-MIIIIIIIII??- ugrottam fel ijedtemben a plafonra( nem ám)
-Hallodtad én móndtam neki hogy mondja eszt
-mi de mér?
-mer utálom Jecket és nem akarom tudni h te meg ő
-te köcsög- mondtam és lecsaptam a telom

ezt is meg kell boszulnom de nagyon!!!!!!!!!!

ledobtam a telom a földre majd elkezdtem sirni
megakartam halni elövettem egy körzöt majd meguztam a kezemen
- áuuu ez fáj!
majd eldobtam
mégse akarok meghalni
          inkább megölöm elisont

21 megjegyzés:

  1. LÉCC KOMIZATOK ÉS OSZZÁTOK meg lépjetek be csopibaa

    VálaszTörlés
  2. egy új fejlécet csináltass és egy rendes desinget könyörgöm! és a részek legyenek hosszabbak, mert ez így lepkefing.

    VálaszTörlés
  3. eh? először tényleg azt hittem, hogy viccelsz ezzel a bloggal, de már nem vagyok ebben olyan biztos...

    VálaszTörlés
  4. esküszöm ez szánalmas, erre nem tudok mit mondani...

    VálaszTörlés
  5. Mielőt elkezdesz írni, olvasd el a Magyar Helyesírás Szabályait! ;)

    VálaszTörlés
  6. Ja, és tanuld meg leírni normálisan a szereplők nevét, pls!

    VálaszTörlés
  7. Kamunak/paródiának túlságosan is átlátszó, de értem a frusztrációt (meg látom, van, akinek így sem esett le...)

    VálaszTörlés
  8. Na,szia!
    Ezt nem épitő kritikának szánom,hanem egy összetett kritikának!
    Először is mi ez a design?! Másodszor "Csak egy profi író" (?) What the fuck? Másodszor is Shára Volf. Shara Wolf helyesen,Dzsémsz helyett James,Jeck helyett Jack. Borzalmasan írsz. Az elődjeimnek igaza van,borzalmasan vezeted ezt a blogot! 10-es skálán mínusz nullát kapnál. Vagy keress egy designert plusz bétát,másodszor tanulj meg helyesen irni és az angol neveket betanulni mert a blogod akkor csak saját szórakoztatásodra lesz hasznos. Vagy végy elő egy lapot és arra firkants!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hope édesem mindenhol megtalállak! :D <3 De teljes mértékben vele kell egyetértenem! Mi ez a design?Mi ez a történet? Mi ez a helyesírás? Ha nevezhetjük ezt annak..

      Törlés
    2. Ez egy paródiablog,fogjátok már fel!

      Törlés
  9. Vannak ám szánalmas és humortalan emberek a világon. Szard le őket, nem érnek annyit. Úgyse fogják felfogni, hogy ez egy kibaszott paródia blog.

    VálaszTörlés
  10. Emberkék, nagyon okosak vagytok, de, ha már ennyi mindent tudtok, gondolkozzatok el is egy kicsit az irónia fogalmán...:) 1-2 ember iszonyat nagy koponyának képzeli magát, de még a paródia sem esik le nekik. Vicc.

    VálaszTörlés
  11. Nahát kedves író, nekem komolyan feldobtad a napomat :''DDD Imádom :') Nagyon jól imitálod a sok tucat blogot, ami tele van hulyeségekkel.... Csak így tovább!!

    Ui: Emberek...!!! Ez egy parodizált torténet ami leutánozza a legtobet elkovetett hibákat amit manapság a sok 12 éves beleszo a ok tucat sztorijukba... xdd Szerintem nem kell az észt osztani másoknak amikor még a vak is látja hogy ez nem komoly...

    VálaszTörlés
  12. Komolyan, már sírok xd siess a következővel ;)

    VálaszTörlés
  13. De legalább megvan a néézetséég...... :DD :*

    VálaszTörlés
  14. xD Ez nagyon beteg! Hajrá! ;)

    VálaszTörlés
  15. Csak ma találtam meg a blogodat és esz életlen jó :'D. Már a földön fetrengtem a nevetéstől. Csak kevesen tudnak ilyen jó paródiát írni. Jobbá tetted a napomat. :D Ne törődj azokkal akik csak a helyesírásról papolnak. Még mindig nem fogták fel hogy ez nem komoly :) siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
  16. Hát leányom.... Jár a keksz :"DD nem tudom mi a célod ezzel az egésszel,de egy jó tanács:nézz utána a blogodban szereplő karakter neveinek helyesírásának,és gondold végig az élet értelmét ;) ha ez egy paródia,akkor is tragikus. Kérlek ne égesd tovább magad. A saját érdekedben. Üdv:-Andrea

    VálaszTörlés
  17. Legyen kovi bejegyzes! Fogalmam sincs miert olvaslak de mostmar kivancsi vagyok... Kicsit elvetemult vagy de jo ertelemben ;) :D

    VálaszTörlés
  18. annnyira vicces, tényleg vannak ilyen blogok :D iszonyat jól eltalálod, van humorod!! :) sajnos sok embernek lassú a felfogása ehhez és azt hiszik ők mindent jobban tudnak, de szerintem csak osztani akarják az észt... :D hát ez kész....
    egy kis segítség a kötekedőknek: az író azt figurázza ki, hogy TÉNYLEG vannak ilyen szintű "sztorival", "designnel" és "helyesírással" rendelkező blogok sajnos....
    olyan a blogod, mint a south park, meg a family guy :D aki nem tudja megérteni, hogy pont a társadalom (ez esetben a blogok) problémáit forgatja ki, és az emberi hülyeséget teszi nevetségessé, az sosem fogja értékelni :)
    a helyesírásról meg annyit, hogy sajnos van, aki az ilyen helyesírást komolyan gondolja. :) magyar szakra járok, mégsem sírom magam álomba tőle minden nap, főleg, hogy ez egy paródia... :D

    VálaszTörlés