2014. szeptember 21., vasárnap

9.rész UTÁLOM

ma megyek új hajjal suliba
mielőtt elmentem csináltam egy szelfit
itt a kép --------------------------------------------------->
Szép vagyok nem?
szerintem is.


















de tök félek mit fog rá mondani Jeck.bisztos tetcem majd neki,vagyis remélem.

*Suliban*
-Szia jeck.-köszöntem míg ő a szekrényeknek támaszkodott.
-szi...mi történt a hajjadal?-meredt rám.
-tegnap hajatfestettem
-öhm..
-mivan??nem tetcik?
-hát nekem a szőke jobban tetcet,így csúnya vagy.
-MIIIIII?-ugrottam fel a plafonra (csak vicceltem)
-így olyan vagy mint Eli,és ő csúnya és ha te is úgy nézel ki te is az vagy
-DE JECK
-botsi,de azért szeretlek.
bekönyneztem,ezt ő is látta.megölelt majd megcsókolt.
-nem baj,elvisellek így is.
-kösz

kissé szomoruan mentem ének órára.,miért nem tetszik neki?most hogy Elinek is ilyen van arról nem tehetek,majd megkérem fesse át vagy ilyesmi.

éneken eli mellett ültem.
-Elison-néztem rá
-mi van?-kérdezte mérgesen,szerintem nem bír
-nem fested át a hajad? Jeck azt mondta most hasonlít a hajam a tiedre és hogy így csúnya vagyok.na?-mosolyogtam és próbáltam barátságosnak tűnni.
-nem.-fordult el.
-miért?
-nekem volt előbb ilyen hajam.-mondta
-gyerekes vagy.-tettem keresztbe a kezeim.
 -de legalább nem nézek ki úgy mint egy hajléktalan hangya.
-hát én se!!!! !
-de igen.pont úgy nézel ki,nézz magadra.-mondta
MEG TUDNÁM FOLYTANI,MIT KÉPZEL EZ MAGÁRÓL: ???
-na majd szünetbe lerendezzük.

*Szünet*
megállítottam Elit a folyoson.
-TE KINEK KÉPZELED MAGAD?
-hagyámá'-mondta
-FESD ÁT A HAJAD MOST.
-kussolj már el.-mondta majd elfutott.
 betoji.

most becsengettek
*következő szünetben Jecckel taliztam.*
-szia.-csókoltam meg
-sziamia.
-mizu?
-semmi,de te tényleg csókoloztál Dzsémszel??? te ribi.
-NEM NEM JECK ÉN NEM,kimondta ezt?-lepődtem meg
-Elison.
-NE higyj neki jeck kérlek hazudott.

Jeck méregesen nézett rám ....
úr isten mi lesz..

Sziasztook!! lécci kommizatok,osszátok a blogom,csatlakozzatok a facebookos csopihoz és iratzkozzatok fel!!:)))
bocsi ha valahol helyesírási hiba van!

 



20 megjegyzés:

  1. nem hiszem el hogy én ezt olvasom XD

    VálaszTörlés
  2. anyám baszki és végigolvastam.... egy kibaszott hős vagyok!
    Drágám, csak szólok, hogy mielőtt osztanám a blog, előtte tanulj meg helyesen írni.

    VálaszTörlés
  3. Meg mindig imadom. Csak igy tovabb, siess a kovivel! :3
    Kedvenc parodiablog. <3
    (Ne hallgass a kritizalokra, akinek nem tetszik, ne olvassa. Ehhez kell egyfajta elvont humor.)
    Xoxo: ~ Purple S.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, oké. :'D Végre leesett, hogy ez egy paródia.
    Jesszusom, maradjanak már el a kritikusok .:D Nagyon jó a blog (elolvastam az egészet xd)
    Siess gyorsan! :D

    VálaszTörlés
  5. szörnyű, egyszerűen szörnyű.:"D
    nem bíííííírom XDD

    VálaszTörlés
  6. Aki negatív kritikát ír, az valószínűleg nem tudja, hogy ez egy paródiablog.. :) Imádom ollvasni, mert akkor rá jövök, hogy tényleg vannak ilyen írók, és akkor talán nem én vagyok a mérce alja.
    "FESD ÁT A HAJD MOST!" XD

    VálaszTörlés
  7. xdd sirok. leesett h en most tenyleg egy parodia blogot olvasok..."nem festened at a hajad?" :D basszus vinnyogok,ez kemenyen ut...siess a kovivel! :)

    VálaszTörlés
  8. Hű gyerekek, van baj bőven...
    Csak gratulálni tudok! Tökéletesen lefestetted előttünk, hogy egy jó tíz év múlva hol fog tartani a tinikorosztály (feltéve, ha már nem tartunk most is itt).
    #TeamSzappan

    ~G.G.

    VálaszTörlés
  9. Én nem akarok paraszt lenni. Tudom ez egy paródiablog, de ez nem paródia. Ez gyerekes GÚNYOLÁS. Kérlek mielőtt írsz nyiss ki egy szótárat és nézd meg a szavak jelentését, csinálj JÓ fejlécet . Nincs bajom azzal, hogy paródia, de ez NEM PARÓDIA ! Mellesleg a Csak Egy Profi Író Facebook nevedet én megváltoztatnám ;) Megértésedet köszönöm . Üdvözlettel Hermione

    VálaszTörlés
  10. Hallod.. kesz vagyokx"D a negativ kritikakat csak az olyanok irjak akik olyan IQ bajnokok, hogy nem fogjak fel, hogy parodia blog.x"D

    VálaszTörlés
  11. NAGYON SÍROK XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  12. Ez nem paródiablog. Inkább csúfolódás kifigurázás, rosszindulatúság... Én elhiszem, hogy vannak ilyen rossz írok, de nyilván kezdők. Erről ők nem tehetnek, de kis gyakorlással jobbak lesznek. Szóval ez az egész még mindig nem vicces. Nincs benne semmi poén sajnos..... Attól mert istenítik, az nem egyenlő azzal, hogy tényleg vicces :/

    VálaszTörlés
  13. Siess a kövi résszel, imádlaak<3:))

    VálaszTörlés
  14. XXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDXDISTENEM imádom

    VálaszTörlés
  15. Ez nagyon beteg xD Istenem, megölted az agyam.... és üzenem a Shanyinak, hogy takarodjon vissza a gömbakváriumába, amíg szépen vagyok! :D

    VálaszTörlés