2014. szeptember 9., kedd

6.rész ANNYIRA SZERETEM:

Már boldogan mentem az suli felé.
Reméltem majd matekon összefutok megint Dzsémszel.


mentem a folyosón majd megláttam smárolni Jecket és a ribi Elisont.
fuj,miért itt
úgy tettem mintha nem is láttnám őket és egy füzettel takartam magam.
nem is vettek észre.
pfffffffffffff


mentem inkább törire
úgy utálom azt az órát
főleg a tanárt.

*óra
-legyen már vége -.-
-hogy mondja volf kisasszony?-kérdezte a tanár
-seeeemmmiiii-mondtam unottan

*Óra vége*


Mentem ki a teremből majd megint láttam Jecket Elisonnal.
és megint smároltak
-NEM HAGYNÁTOK VÉGRE ABBA???!?!??!? -mondtam sírva
-nem.-mondta Jeck
én elfutottam.
be a mosdóba.
és onnan be az egyik wc fülkébe és sírni kezdtem.

majd hallottam hogy valaki bejön.... .. . .



LÉGYSZI ÍRATKOZZATOK FEL VAGY CSATLAKOZZATOK A CSOPORTHOZ,OSSZÁTOK A BLOGOT,KOMMIZZATOK!!!:

3 megjegyzés: