2014. augusztus 22., péntek

4.rész - ÖSSZETÖRT A SZÍVEM

-Szia Jeck.-köszöntem
-Szia Shárá-köszönt vissza
-Te kire vársz itt?-kérdeztem
-A csajomra.-válaszolt
-Jeck,mondtam hogy még kéne idő,mert nem tudom.
-Nem rád gondoltam.-mondta
-MI???? - ugorottam fel a plafonra (csak vicceltem)

A teremből kijött egy magas,barnahajú barna szemű lány.
-Ő az?-kérdeztem
-Igen
-de hát ez csúnya,én sokkal szebb vaok.
-de nekem most kell barátnö.-nem bírtam már várni.
-de Jeck.. . . ..
-Bocsika
Nem mondtam semmit inkább csak elfutottam

Volt még 2 órám,de inkább hazamentem mert összetört a szívem
Hogy tehette én szerettem és csak egy kis időt kértem
Ledöltem az ágyamra és sírni kezdtem

Anyu rontot be a szobámba
-Anyu meny má ki.-mondtam neki
-Neked nem iskolában kéne lenned?-kérdezte
-NEM NA MENY MÁ KI
-jó má megyek-mondta


majd én újra ledöltem az ágyra és sírni kezdtem,pedig olyan cuki volt Jeck mint egy hal.

Letöröltem a könyeim majd lementem a konyhába.


LÉGSZI KOMIZZATOK ÉS IRATKOZZATOK FEL!!!!!




28 megjegyzés:

  1. Hát ezen a blogon jókat neveket.

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszed a helyesírás valami kicseszett játék?! Ha "vicces" blogot akarsz vezetni,az miért zárja ki a normális fogalmazást?

    VálaszTörlés
  3. Ez egy nagyon kifejező, egyedi blog! :D kérlek tegyél fel még több részt, mert nagyon hiányzik a nevetés, és hát ezen lehet....:DD Abba ne hagyd az írást, bárki bármit mond! Nem foszthatod meg az embereket ettől a csodától! xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik:)
      CSATLAKOZZ TE IS A FACEBOOKOS CSOPORTHOZ HOGY ÉRTESÜLJ A FRISSEKRŐL! :)) VAGY CSAK ÍRATKOZZ FEL :)

      Törlés
    2. Hogyne, ez minden vágyam! xDDD

      Törlés
    3. azt hiszi azért mondjuk mert olyan csodálatos :D közbe szeretünk szakadni a röhögéstől XDD

      Törlés
  4. Egyszeruen fantasztikus, de komolyan! Oszinten mondom, hogy ez az egyik legjobb blog amit valaha olvastam! :"DDDDD Annyit rohogtem, fantasztikus! Csak kerlek egy kicsit hosszabbra ird meg a reszeket, mert egyszeruen nem tudok varni! Ha pedig nem is irod hosszabbra, tobbet hozz egy nap! Puszikahhhhh :*:* :"DDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megprobálom,bár nem ígérek semmi de örülök hogy tetszik :)
      JA ÉS CSATLAKOZZ TE IS A FACEBOOKOS CSOPORTHOZ HOGY ÉRTESÜLJ A FRISSEKRŐL! :)) VAGY CSAK ÍRATKOZZ FEL :)

      Törlés
  5. Shárá és az anyja párbeszéde nagyon irodalmi :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon nagy:DD Béna vagy egy kicsit:II

    VálaszTörlés
  7. Nem fogok ironiálni.... Nem tudsz írni. Borzasztó az, amit ide leírtál.
    Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de szennyezed a blogspot világát.
    Keress magadnak más hobbit, de az írást hagyd abba mert semmit nem konyitasz hozzá. Az egy dolog, hogy borzasztóan fogalmazol de az, hogy alapvető szavakat nem tudsz helyesen leírni... Röhej.
    Egyébként csak egy kérdés. Valaha nyitottál már ki könyvet? Bele is olvastál ? Vagy esetleg irodalom órára jársz? Mert képtelen vagyok rájönni, honnan szedted mindezt, amit leírtál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jennii T. : ha már másoknak meg akarod mondani a "tutit" akkor gondold végig, ha csak egy kommentet is elolvastál volna, vagy csak a fülszövegét a blognak, rájönnél, hogy ez csak komikum ahogy N. Dorina mondta: paródia blog. Szóval kedves Jennii T... inkább máshol mond meg az embereknek a véleményed:)

      Törlés
    2. Igen, csakhogy ez még blognak sem mondható! :D Azért mert semmi helyesírása nincs, semmi leírás, és úgy MINDEN hiányzik ebből a nemtudommiből, az nem azt jelenti, hogy paródia blog. Az teljesen más. Mert a paródiát is meg lehet írni normálisan. Mi az, hogy "meny" megy "má"??? Isteneeeem. Ennyire mélyre süllyed a fiatalabb generáció?? Még ha valakivel, barátnőddel, barátoddal beszélgetsz, akkor sem mondasz ilyeneket. Ez egy SZAR blognak nem mondható valami. Nektek sem ilyet kéne olvasni, mert ezzel csak saját magad butítod. Annyira látszik, hogy 10-12 éves kis csitrik vagytok, akik ezen a szinten vakkan.... -.-" Gratulálok! Próbálj fejlődni, hogy legyen is belőled valami... -.-" Szánalmas az, aki ezt viccesnek találja és az is, aki írja... Szerintem az előző "író" nem véletlenül hagyta abba. Neked is ezt kéne... Az, hogy nem ismered fel az iróniát, az még inkább tükrözi a tudatlanságot... -.-" Csak tudnám, hogy az ilyenek miért nem ássák el magukat, de jó mélyre... Zárd be a blogot, és imádkozz azért, hogy semmi nyoma ne legyen, mert ezzel a "bloggal" saját magad minősíted...

      Törlés
    3. Kedves Daphnie Lewis!

      Először is kezdeném ott, hogy ott mondom el a véleményem, ahol akarom és, amikor akarom. Elvégre 2014 van, szólás-szabadság. Vagy tévedek?
      Másrészt pedig ez még egy paródia "blognak" is szörnyű.
      Úgy gondolom, hogy egy paródia blogot lehet vezetni úgy is, hogy helyesen írok. Nem hinném, hogy egy paródiának az az alapfeltétele, hogy orbitális hibákkal írok/beszélek.
      Én elmondtam a véleményemet kulturáltan erre te pedig egy flegma stílusban válaszolsz nekem, igazából nem tudom mire fel. :)
      Nem értem azt sem miért pont az én kommentemet szúrtad ki magadnak ugyanis, ha te is elolvastál volna pár kommentet akkor feltűnt volna, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen.
      Ha paródia blog, ha nem. Ez egy rémálom. Ha nem tudod elfogadni a véleményemet, sajnálom. :)

      Másrészt pedig borzasztó példát mutat ez az egész a gyerekeknek, akik megfordulnak a blogok világában. Gondolj már bele mennyi ilyen, ehhez hasonló borzasztóan rossz tákolmány fog létrejönni? Mert azt hiszik a 10-11-12-13 éves gyerekek, hogy ez így rendben van?
      Azért mielőtt te is elkezdenéd osztani az észt gondold át, mit is akarsz mondani!

      Jennii T.

      Törlés
    4. Ó, és még egy dolog, amit elfelejtettem.
      Hol látsz te itt fülszöveget? Mert én akárhogyan nézem ezt az egész oldalt semmi ilyet nem találok. Most vagy én vagyok a vak, vagy te nem tudod mi is az a fülszöveg.

      Törlés
  8. amúgy ez a blog nagyon szar :'DD ide az emberek azért járnak, hogy röhögjenek egy jót xdd

    VálaszTörlés
  9. Feldobtad a napom :'DD <3

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Tudod, nem tudom eldönteni, hogy ez a blog, egy paródiablog e, vagy a te fantáziád szüleménye. És nem is szeretném. Tudod, másnak azt mondanám, hogy van benne tehetség, és, hogy csak gyakoroljon, gyakoroljon, és folytassa, mert van benne tehetség, valahol a lelke legmélyén! De sajnos ezt neked nem tudom mondani. A jó blog, egyik leglényegesebb szempontja, a helyesírás! Na, most szeretném, ha tudnád, hogy ez neked nincs meg! Ha a blogod, paródiablog, akkor is szükséges lenne, a helyesírás, ugyanis így az emberek retináját bántod! Ha pedig ez egy rendes blog akar lenni, akkor meg pláne írj helyesen!
    Másrészt pedig. Olvass sok blogot! Mindenfélét, hogy ihletet meríts belőlük, ugyanis ez egy normális történet lenne, ha rendesen le tudnád írni. Szinte minden tini szappanoperában ilyesfajta történetek vannak, így már egy kicsit nagyon unalmas. Persze nem szeretnék kertelni... Borzalmas a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem érti meg senki,hogy direkt ír helytelenül,direkt ilyen a rténet,direkt így fogalmaz,mert ez egz paródiablog,az emberek azért járnak ide,hogy nevessenek!

      Törlés
  11. Ez mi akarna lenni? Egy blog? Először ajánlanék egy helyesírási szótárt.
    1. Az a béna Paint-tel készített kép lenne a fejléced? Jó, oké. Én sem tudok készíteni magamnak, de én megkérem azokat akik ebben ügyesek/profik. Tehát légyszíves te is tegyél így ( ha szándékodban áll folytatni a blogot ).
    2. A történet a szokásos tini picsa vagyok, ( bocsánat, de ezt máshogy nem igazán tudtam volna leírni ) lázadok az anyukám ellen stb. Valami egyedit. Könyörgöm!
    3. Ami a legjobban kiakasztott, az a szereplők. A fejléceden egy kb. 13 éves fogszabályzós lány van, és a megírt 1. bejegyzésedben pedig egy 19 éves. Na. Google a barátod. Tudom, sokan utálják az ilyen beszólásokat, de okkal írom. Beírod szépen a keresősávba, hogy "blog karakterek", "karakterek blogra", "szőke hajú lány" stb.
    Szóval én a helyedben ezt az egészet már rég kitöröltem volna, mert olyan szánalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy paródiablog,direkt ilyen a történet!

      Törlés
  12. Még mielőtt nekem jönnétek, leszögezném, hogy tudom, hogy ez egy paródiablog, de akkor is meg van róla a véleményem, amit most le is fogok írni!
    1.: nem fogok kertelni, az egész blog egy kalap sz@r.
    2.:Sajnálatosnak tartom, hogy idáig fajult a mai bloggernemzedék (akinek nem inge..)mivel,ezután a blog után az összes 10 éves ilyen betűhányást fog nyitni, mert ennek sok a feliratkozója /komizója.
    3.: Továbbá meg van azokról is a véleményem, akik arra bíztatják ezt a "profi írót", hogy csinálja tovább.
    Ha tanácsolhatnék valamit, akkor szabadítsd meg a blogspotot ettől az iszonyú kíntól, és töröld a blogot. -.-"

    VálaszTörlés