2014. augusztus 30., szombat

5.rész TALÁLKOZÁS EGY IDEGENNE'

- Anya holnap nem megyek suliba JÓ?!?!?!?!?-mondtam anyunak
-MI AZ HOGY NEM MÉSZ?-kezdett üvöltözni
- nem akarok
- ATTÓL MÉG MENNI FOGSZ,EZ NEM AKAROM VAGY NEM AKAROM KÉRDÉSE.
-DE ANYU
-MENJ A SZOBÁDBA
-Megyek na.

és felmentem a szobámba.
lefeküdtem az ágyra és magamhoz húztam a leptopom.Felmentem az internetre.Láttam hogy Jeck és valami Elsion kapcsolatban vannak.
Félre dobtam a leptopom.Majdnem széttört,de nem.
És megint sírni kezdtem.

*másnap*
Szomorúan mentem az iskola felé,és még szomorúbb lettem mikor megláttam Jecket és Elisont.
Majd sírva visszafordultam és leültem egy padra és sírtam.
és sírtam
és sírtam
nem tudtam abbahagyni.
Majd egy nagy alak ült mellém
-Szia Dzsémsz vaok.
-Szia.én Shárá.Shárá Volf.
-Micsi?-kérdezte
-semmi,te?
-én se.-feleltem
-Miér sírsz?-kérdezte
-Elhagyott a fiúm,aki igazából nem  fiúm volt,de azt mondta szeret,és megcsókolt és azt mondta legyek a barátnője,én időt kértem,de ő már másik lánnyal jár.-meséltem
-De bunkó.
-tom
-ne tegyük féltékennyé?.-mosolygott
-de-töröltem le a könnyeim
-oké
-jó,akkor suliba találkozunk Dzsémsz.
-ok,szia.-mondta,felált,majd elment

én innen boldogan mentem suliba.MOST MEGKAPOD JECK

10 megjegyzés: