2014. szeptember 9., kedd

7.rész KIBÉKÜLÉS

Elison jött be szerintem.
vagy nem tudom de valaki dörömbölni kezdett az ajtón.
- HAGYÁ" BÉKÉN -mondtam
-nem.-jött a válasz
-TŰNJ EL
-nem,gyere ki.-mondta
-jó-nyitottam ajtót és fejbe vágtam vele a leányt.(NEM ELISON VOLT)
-bocsi-kértem bocsánatott
-semmi.-vont vállat
-jó
-mitakarsz,-kérdeztem még
-semmit
-AKKOR MINEK VERTED ITT AZ AJTÓT?-kiabáltam rá
-bocs,nem direkt
-jólvan semmi.
megigazítottam a sminkem majd kimentem.


Kint ott ált Jeck
-Shárá..kezdte
-hagyj békén.-mondtam
erre megfogta a derekam és magához húzott,közel.még mindig olyan cuki mint egy hal.vagy egy macska
és megcsókolt.
én rámosolyogtam
ő is rám
-leszel a csajom?-kérdezte
-ja-mondtam
-akkor jó.
-De mi van Elisonnal?-kérdeztem felhuzott szemöldökkel
-dobtam,tök csúnya.
-akkor jó öleltem át majd adtam egy puszit az arcára.

LÉGYSZI ÍRATKOZZATOK FEL VAGY CSATLAKOZZATOK A CSOPORTHOZ,OSSZÁTOK A BLOGOT,KOMMIZZATOK!!!:

25 megjegyzés:

  1. imádooom. Mééééég!!

    VálaszTörlés
  2. Nos lenne egy kerdesem...Ezt te halalosan komolyan gondolod?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottál már arról a szóról,hogy "paródiblog" ?!

      Törlés
  3. Jaaj! Ezen szakadtam.. XD 1. a részek idegesítően rövidek.. 2. Hibából több van mint helyesen írt szóból.. :D 3. Ez mi ez?? XD

    VálaszTörlés
  4. amugy...hogy hasonlithat egy srac halra vagy macskara?

    VálaszTörlés
  5. Amúgy ezen a fejlécen Jeck tényleg olyan, mint egy hal...vagy mint egy macska. :D

    VálaszTörlés
  6. Hát én sírok ������ kövit gyorsan✌����������������

    VálaszTörlés
  7. sziastok nekem is fan egy blogom aki nek kedve van el olvasa http://lszerettlekszeby.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. A szerző a legjobb: Csak egy profi író. Szakadok...(y) ☺ Kérdés: Mi volt a célod ezzel a bloggal? Hányas voltál nyelvtanból?
    U.I.: Osztom Zs Rekuczy és Eszter Katona kommentjeit :D

    VálaszTörlés
  9. Tudod, engem te mindig jobb kedvre tudsz deríteni, ezért ezer hála. :) Mert mindig mikor megakadok az írásban, és azt hiszem én vagyok a legszarabb kezdő író, feljövök ide, elolvasom az egyik """"""""""""fejezetet"""""""""""" és rögtön eszembe jut, hogy vannak nálam rosszabbak is, de fúúú, még mennyire rosszabbak!:D Még egyszer kösz:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy most magadat egeted, hogy nem olvastad el, hogy szorakoztatas celjabol jott letre? o nem szar iro, direkt ilyen a blog, hogy nevessunk. Szoval ez a blog ne biztason arra, hogy te milyen jo iro vagy:* koszi:* #sorrytelorolnemirokekezetet

      Törlés
    2. Mercédesz Osgyáni : Linkeled a blogod? :)
      Valaki Anne: Honann tudod,hogy ő nem szar író? :D Attól,hogy olvasod ezt a blogot,és látod,hogy ez "Paródia blog" már egyből azt gondolod,hogy ő ténleg profi író,na ne nevettes! -.-"

      Törlés
    3. hát te nagyon okos lehetsz kedves névtelen :DDD nem mondta senki hogy én profi író vagyok
      a név is csak a vicc kedvéért lett kitalálva
      tegyük hozzá nem vagyok rémes író,mint ahogy a legjobb se
      de azért hozzá teszem ha nem menne az írás egy ilyet nehéz lenne összehozni :cc

      Törlés
    4. * bármennyire is mindenki azt hiszi csak hipp hopp megvan :DDD és hogy mindneki megtudja írni így *

      Törlés
  10. Amiért (cinikusan )imádom a blogod:
    1.Név:Csak egy profi író kicsi IQ-val XDDDDDDD
    2.Borító:Tudod inkább rendelj és többet ne próbálj meg csinálni,....valami borzalmas + ide osztom Kincső Csibrák hozzászólását :DD
    3.Történet:Valami katasztrófa :''DDDDD Ez a szerelmi rés,hogy beleütközöl minden szünetben,összejön egy másik csajjal mert nem bír várni,aztán összejön a főszereplővel XDD + mikor kajálás után felmentek,dumáltak,megcsókolta...????? :DD
    4.Nevek:Jeck Bluefish (cuki mint egy hal vagy egy macska...basszus....KÉKHAL A VEZETÉKNEVE XDDDDDDD), Shárá Volf, Dzsémsz.......MEKDOLNÁLSZ XDDDDDDDDDDDDDD
    5.Bejegyzések címe: WTF?? ÉN,ELSŐ NAP,TITOKZATOS FIÚM(XD),ÖSSZETÖRT A SZÍVEM,TALÁLKOZÁS EGY IDEGENNE' (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD),ANNYIRA SZERETEM (-.-),KIBÉKÜLÉS
    5.Sztori leírás: pl.:egy fejezet ilyen : *reggel* blablablabla *másnap* blablabla *otthon*

    6.Tanács:legközelebb egy helyesírási- és szinoníma szótár társaságában kezd el az írást + olvass könyveket + olvass blogokat - meríts ihletet + ne igyál,mielőtt nekiülsz egy új fejezetnek <3

    +1.HAMAR A KÖVI RÉSZ XDDDDDD

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom hogy ezt milyen állapotban írtad és, hogy minek de azért én nem mondanám a történet alapján hogy te csak egy profi íro vagy!!
    u.i. ezzel a "csodás töténettel nem volt túl sok értelme bajlódni márha egáltalán bajlódtál vele mert végeredményben edig egy .... és a helyesirás is jo let :DDD

    VálaszTörlés
  12. hallod feldobtad a napomat olyan ostoba egy történet és olyan vicces is köszi köszi gyorsan egy új részt IQ bajnok :3

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Hú... Te azt tudtad, hogy a mondatokat nagy kezdőbetűvel kezdjük? Írásjeleket meg nem csak öt mondatonként rakunk.
    Ezenkívül mi ez a fejléc? Igénytelenséget ad a blogodnak. Mondja maga az írásod is.

    VálaszTörlés
  14. Elkezdi: nyisd ki az ajtót. Mondja erre: nem. Erre az megint. Az meg: oké.
    Hát ez....
    OMG
    iszonyatXDDD

    VálaszTörlés
  15. Basszus. Nagyon nevettemx"D ugye tudjatok, hogy a blog csak szorakoztatas celjabol jott letre?... IQ bajnokok:"DDD #sorrytelorolvagyoksorryazekezetert

    VálaszTörlés
  16. Hát ez a blog csodálatos!!!! :''' ) [jk].

    VálaszTörlés