2014. szeptember 20., szombat

8.rész ÚJ ÉN !

boldogan ébredtem fel mert tudtam hogy én vok Jeck új csaja !:)
gyorsan kinyomtam a a csörgőórám majd lesiettem az kajáloba.

-Szia anyu.-mondtam mosolyogva
-szia.,mizu?-kérdezte
-semmike,van egy új pasim képzeld.
-az jó.-mondta mosolyogva.
-szerintem is,mi a kaja?
-palacsinta
-megint?
-igen
-nem kérek köszi.-mondtam majd felmentem a szobámba.

mentem és kivasaltam a hajam.
Persze halyvasalóval vasaltam ki nem rendes vasalóval,haha.

Kész lettem fogtam a táskám majd elindultam suliba.

út közbem Dzsémszel találkoztam.

-Szia Dzsémsz!-köszöntem rá
-Szia Shárá.-köszönt vissza
-Mi a helyzet Jeckel és veled?-folytatta
-Ő A PASIM!-mosolyogtam
-akkor már nem kell féltékennyé tennünk őt?
-nem
-pedig szívesen lesmároltalak volna.-kacsintot
én csak mosolyogtam mert elég kínosan éreztem magam.Dzsémsz is cuki,csak ő inkább mint egy szappan,és én nem szeretem a szappanokat.

**Beértem a suliba**
mentem bioszra és Jeckbe ütköztem.
-SZIA.-köszönt csókkal
-szia-csókoltam vissza
-mizu?-kérdezte
-taliztam Dzsémszel és azt mondta le akar sámolrni.
-ENGEM?-kérdezte felhuzott szemöldökkel.
-nem,nem engem akar.-nevettem el magam
-HOGY MI?! - ugrott föl a plafonra (csak vicceltem)
-na majd elakpom-mondta Jeck
- NE,Jeck nem kell.-nyomtam a falhoz - léccii ne!
-De ilyeneket ne mondjon,kis rohadék.-mondta vörös fejjel.
-Semmi baj Jeck én téged szeretlek,csak veled fogok smárolni.-mondtam
-akkor jo.-mondta


ennnyi volt a suliban.

*Otthon*
végre hazaértem
anyu kérdezgetett Jeckről de én nem mondtam semmit,nem az ő dolga a pasim.
 úgy döntöttem megujulok ma és vettem egy halyfestéket
barnát,Barna leszek!!


este 8 van anyuval festjük a hajam
tök jó lesz

1 órával később*
DEJÓ BARNA LETTEM!
ÚJ ÉN! ÉJ ÉLET!



Sziasztook!! lécci kommizatok,osszátok a blogom,csatlakozzatok a facebookos csopihoz és iratzkozzatok fel!!:)))
bocsi ha valahol helyesírási hiba van!

 ((kövi részből,mivel a kövi részt csak holnap fogom felrakni írok egy gyors kis előzetest:
Jeck reagál Shárá hajára,Elison betesz Shárának,Shárá nem hagyja ezt,Dzsémsz elvadul.))
ennyi lenne,szijasztok!:) 


 

14 megjegyzés:

  1. Csinálj egy olyan fejlécet, amin szappanfejű Dzsémsz is rajta van! :DDDD

    VálaszTörlés
  2. "csorgoora","kajalo","haLYvasalo",DZSemSZ",az unalmas mar nem egyszer elsutott """""poeneok""""",mint peldaul: kivasaltam a hajam.persze haLYvasaloval nem rendes vasaloval haha. es "ugrott fol a plafonra(csak vicceltem". katasztrofalis fejlec,helyseiras nuku,ugralsz az esemenyek kozott. es a vegen "bocsi ha valahol helyesirasi hiba van!"
    no comment.
    -R

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az író hibája, hogy nem tudod értékelni ezt a féle humort.
      Mert ez egy VICC.
      Emberek, fogjátok fel.
      Kérlek, mert minden fejezetnél olvasni ezeket a ""kőkemény kritikusokat"" fárasztó.

      Törlés
    2. Ez egyaltalan nem humoros,es ez meg viccnek is rossz. Amugyeg,ez nem kokemeny kritika,csupan elmondom a velemenyem. Talan nem szabad?
      -R

      Törlés
  3. Én annyira nem veszem be,hogy ez egy poénblog!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. en se. szerintem valami nagyon nem klappol az irojaval..."csak egy profi iro". aha persze.
      -R

      Törlés
  4. Ezen sírok. Még még adj ebből az aranycsodából nekünk. Hadd nevessek még :"""""D

    VálaszTörlés
  5. Emberek, humor
    Imádom, ahogy a kommentelők 99%-a teljesen komolyan veszik ezt az egészet :DD
    Mindegy, szidjátok tovább az író anyját, úgy van, javítsatok ki minden helyesírási hibát, gratulálok :))
    Az írónak üzenem, hogy imádom ezt a blogot :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látjátok emberek? NORMÁLSIAN IS TUD ÍRNI AZ ÍRÓÓÓÓ!!!

      Törlés
    2. régen ki is írtam hogy nem vagyok ilyen IQ bajnok,de mivel a "nagy kritikusok" arra a részre nem akartak kitérni fölöslegesnek éreztem.

      Törlés
  6. Ez elég gáz. Tudom, hogy egy paródiablog, de ez még annak is siralmas.
    1. Mint ahogy előttem is elmondták, kisül a szemem a helyesírási hibák halmozottságától, amitől élvezhetetlen(persze nem csak ettől az, de mindegy).
    2. Ha ez tényleg paródia, akkor áruld már el kedves "profi író", hogy hol a vicc, és mikor kell nevetni! Tudom tanácsolni, hogy olvasd el a paródia fogalmát, járj utána, nézz paródiákat, hogy rájöjj, hol is kezdődik az IGAZI paródia, mert sajnos a te "blogod nem tartozik bele. Elhiszem, hogy tetszik, hogy sokan írják, hogy ne hagyd abba, de ha tényleg írni akarsz, akkor kicsit tanulj. Egy ilyen blogban is lehetnek személyleírások, helyleírások, mert én értem, hogy *otthon* meg iskolában*, de hogy néz ki, milyen... Na mindegy és még sorolhatnám.
    3. Nem azért olvastam el, hogy kötekedjek, de szerintem attól mert más viccesnek tartja, még nem biztos, hogy az is...
    Szóval mindent összevetve, járj utána, és utána kezd elölről :)
    (Ha viszont a helyesírási hibák a vicc, akkor nem szóltam)

    VálaszTörlés
  7. Kedves profi iro!
    Ertem,en,hogy ez a blog egy poen,es arra akarsz ramutatni,milyen is lesz a jovobeli korosztaly,de en ugy erzem,hogy ez mar eroltetett! Igen,sokat nevetek,az abszurd helyesirasi hibakon pl haLYvasalo,es igazabol az egesz tortenet humoros,de mint mondtam,szamomra mar egy kicsit eroltetett. Tolem lehet helyesirasi hibak tomkelege a reszekeben,de akkor legalabb egy kicsit reszletesebben es erthetobben ird le! :D
    egy Kacsa:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves `` Csak egy profi iro `` , ha nem baj számomra egy kicsit sem vagy kedves. Ha kozel áll hozzád egy ilyen erkolcstelen iras akkor inkább tards meg magadnak! Lehet hogy neked ez milyen `` meno `` , meg `` cool `` , de valojában nem az! Ez részemrol egy erkolcstelen , flegma , és szépen mondva ribis oldal. Ami tele van hatalmas hulyeségel! Lehet hogy te ezt igy látod , de más nem! és velolem megsérdodhetsz de te magad kértél komentet. Hát tessék itt van! én most nem azt akartaom mondani hogy nem tesztszik mert nem az én izlésem szerint `` irtam `` hanem , teljesen pocsék! Tele van helyesirásal meg minden hulyeséggel.... Egy nap nem 5 sorbol áll! 2 ember nem ugy jon ossze hogy találkoztak , 3 percre aztán már egyutt vannak! Mégis hogy akkarsz példát mutani a kisebbeknek? Hm? na mindegy én csak szoltam... ebbol a lecsobol ki lehetne hozni egy gyonyoru torténetet , ha érdekel keres meg , más kulonben pedigg nem zarkas.

    VálaszTörlés