2015. november 8., vasárnap

27.rész a szökés

megvártam míg eshtón elalszik aztán elszöktem
kopogtam jecknél
kinyitott ajtót :
- szia mizu?- kérdezte
- jöttem hozzád béb  -mondtam és nyomtam egy csókot az arcára

- ok mennjünk

elmentünk a városba este és ketten voltunk
voltunk valami borbély vagy bordély házba nem tom tökjó volt
de jeck kicsit sokat stírölte a lányokat na okk engem szeret addig nem érdekel

aztán hajnalba mentünk haza én mentem eshhez
de mire odaértem ő már felébredt

-HOL VOLTÁL SHÁRÁ? - üvöltött rám
-jecckel voltunk
-HOGY MI?
- eshtón szerintem mi nem fogunk működni én jecket szeretem és vele akarom leélni az életem
- hát akk okk -mondta szomoruan

este mentünk vissta londonból
én jeck mellet ülltem és smároltunk

aztán hazaértünk majd én leszáltam a repülőről
jeck és én takszíval mentünk haza aztán én kiszáltama  ház előtt mondta majd találkozunk mondom ok

a kapu előtt álltam és kerestem a kulcsom de hirtelen valaki megragadott hátulról és berángatott valami kocsiba
én elkezdtem harapdálni meg sinkongatni hogy eresszen el de nem
magas volt
majdnem mint egy felhőkarcoló
megragadta a csípőm és bedobott egy autóba
sötét volt
én nem tudtam hol vagyok és sírni kezdtem

hátraszólt hogy ne vissítsak már
de én csak sírtam sírtam és sírtam

a kocsi megállt
és már sötét volt de beköttöte a szemem az arcát nem láttam mer maszkba volt

aztán a hátára dobott és bevitt a pincébe
mondom mit akarsz tőlem
nem mondott semmit csak kikötözött én nagyon megijedtem
aztán elment

és én elaladutam


*reggel*
sírva ébredtem fel
és láttam hogy az alak ott áll előttem
néztem  rá és nagyon megdöbbentem mert nem hittem a szememnek


MIÉRT MIÉRT PONT Ő

2 megjegyzés: