2015. augusztus 19., szerda

26.rész MEGCSALÁS

..tegnap míg elvoltunk Eliza és Eshtón legeküdtek!! - mondta sírva
-aludni?? és ez mér baj?
-NEM ők AZt csinálták

- JAAAAAAAAAA

aztán kijött eshtón fürdőből nézett ránk majd odajött és megkérdezte aleksztől::
neked mi bajod bro???
aleksz:
- AZ HOGY TE ÉS ELIZA TEGNAP - Kiabált majd madnem megütötte de esh elhajolt
- JÓ DE TE IS MEGNÉZTED SHÁRÁ SEGGÉT - kiabált vissza esh
- ok lehet -mondta
- NAJÓ ELÉG NE VESZEKEDJETEK LÉGYSZI - KIABÁLTAM RÁJUK

-oké- mondták egyszere majd elment aleksz

aztán ehstón és én  lefeküdtünk az ágyra és beszélgettünk megkérdezte nem-e bánt hogy ez volt mondtam nem mer luek is megfogta a seggem
mondta h ok
aztán ennyi volt
remélem aleksz és eliza is kibékülnek

-na de ma mit csinálunk-  kérdeztem
- nem tudom én nem akarok semmit - mondta mérgesen
- ok megyek megkérdem a többieket -mosolyogtam és kimentem az ajtón

jött velem szembe luek kérdeztem mit akar mondta h AZt de én nem cslaom meg eshtón
aztán jött mikel kérdeztem tőle ő is AZT akarta
mondtam akkor menjetek csináljátok AZT ketten hahahahah

aztán megkérdeztem eliszont és jecket de am ők veszekedtek valamin nem tom
aztán jeckkel elemntünk sétálni megkérdeztem mi baja nem válaszolt semmit csak adott egycsókot

-ezt mér kaptam??-kérdeztem
- mer szépp vagy -,modolygot
-köszi de esh...,..
-de én szeretlek -mopndta és felkapott majd bevitt a füürdőbe és ott csókoloztunk
mondta hogy velem akar lenni az örökévalóságig és nem érdekli eliszon
mondom jó akk lehetek a csajod?????
és mondta hogy igen
tök örültem


*este*

ehstón:
-ma este fellépünk valami helyen eljöttök?-kérdezett minket esh
mi többiek bológattunk h igen de aleksz nem akart de rávettük


mentünk egy nagy stadionba és tök sok lány volt 10 seconds to winteres pólóba meg ilyenek mondom ezeknek ilyen sok rajongojuk van nem tom azért nem egy mosenlesz in wájt :):):)

aztán VIPbe voltunk mer mi megtehetjük
aztán luek énekelte valami bitchin' számot az tök jó volt eshtón is énekelt benne sókat büszke voltam rá

este hazamentünk aztán még eshhel voltam egy szobába de mondtam jecknek amit megszökök együtt lehetünk  .


8 megjegyzés:

  1. Na jó, ez már szánalmas, annyira nehezedre esik írni egy rövid részt, ember, van 58 feliratkozód, írhatnál nekik! -.-" Nem egy óra míg írsz egy részt! -.-" xD

    VálaszTörlés
  2. És amúgy nagyon kiváncsi vagyok, mi fog történni, szóval írd már meg, kérlek na! xD

    VálaszTörlés