2015. augusztus 18., kedd

25.rész ESHTÓN szemszöge

*eshtón szemszöge*


itt vagyunk londonban tök szép a  táj,csak mint shárá
szegény tök ki van akadva mer itt vannak velünk eliszonék is
de nem tehetek ellene mer család barátja meg szép is és itt kell lennie

sháráék kimentek a reptérre a többiekkel én meg eliza ott maradtunk pogit sütni:)
am tök rendes lány meg szép aztán bezsélgetütnk róla meg alekszról azt mondta lehet elevszi

aztán így eltürte  a haját és nem bírtam magammal és felraktam az asztalra és elkezdtünk smárolni
mondta hogy nem kéne de tudom hogy ő is akarta AZT
sokáig csak csókoloztunk majd levettük a ruháink is:.:)

aztán még épp mielőtt megjöttek volna a többiek befejeztük
én szeretem shárát de eliza olyan szép és ok hogy aleksz a testvérem de tudom hogy megnézte shárá seggét szóval !!!!!


reggel felkeltem majd adtam egy puszit shárának és elmentem a fürdőbe

mire kijöttem aleksz ott sírt shárár ölébe
kérdeztem
:-neked mi bajod bro???? - kérdeztem de tudtam h elizával fog jönni
- AZ HOGY TE ÉS ELIZA TEGNAP - Kiabált majd madnem megütött de eljhajoltam
- JÓ DE TE IS MEGNÉZTED SHÁRÁ SEGGÉT - kiabáltam vissza
- ok lehet -mondtam
- NAJÓ ELÉG NE VESZEKEDJETEK LÉGYSZI - mondta shárá és olyan aranyos volt
-oké- mondtuk egyszere alekszel majd elment

aztán shárával lefeküdtünk az ágyra és beszélgettünk megkérdeztem nem-e bánja hogy ez volt mondta nem mer luek is megfogta a seggét
mondom ok
ztán ennyi volt
remélem aleksz és eliza is kibékülnek

-na de ma mit csinálunk-  kérdezte
- nem tudom én nem akarok semmit
- ok megyek megkérdem a többieket -mosolygóót

2 megjegyzés:

  1. a vélemények menüpontból a borzasztót kihagytad ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki nem válalja fel a nevét, az ne szóljon :) És ez egy PARÓDIA BLOG, DIREKT ILYEN. Fogja már fel mindenki.

      Törlés