2015. augusztus 14., péntek

24. rész LONDON II

kiborultam de visszamentem a helyemre és vörös fejjel ültem végig a maradék utat
hallgattam egy kis mosenlesz in wájtot h megnyugodjak
esh próbált rámmászni de ellöktem

mikor leszáltunk mentünk a hotelbe

én eshel vóltam egy szobába
aleksz meg eliza meg a menedzsere volt egy szobába
meg eliszon és jeck volt egy szóbába-.-

volt egy nagy francia ágy és ott voltunk eshel:)
lefekedtünk az ágyra egymás karjaiba voltunk:)
Smároltunk és egymásba fonódva aludtunk el.


Reggel*

- szia bébi -mondta eshtón és csókkal kelltett.
-szia ma micsinalunk???-kérdeztem.
-aleksz megy forgatásra mi meg vásárolni meg megnézzük azt a .london szemét jo?- mosolygot rám
-ok ès eliszon meg jeck???
-hát nekik is velünk kell jönniük
-de NEKIK ALAPBÓL MIÉRT KELLET JÖNNIÜK?-néztem mérgesen
- mert eliszon jóba van a családunkal
-ajkkjjjjj ok
esh ekkor kapott egy telefont
elment telefonálni és visszajött


- luek és mikel is jönnek meg dzsémsz is
-MI?
-mondták hofgy ők is jönnek este érnek csak ide
- ja ok,de azthittem kettesbe leszünk
-nem de majd máskor ok és megcsókolt


*londonban jártunk az utcákon négyen*

-na még akartok menni valahova leszakad a lábam- sóhajtozott jeck
-jó szakadjon legalább nem kell itt lenned- fujtam rá
- ,múltkor még nem ezt mondtad cica -kacsintot
- fuuuj
eliszon és ő elkezdtek smárolni
mi is

ekkor csörgött a telefonom.
dzsémsz volt
- szia- szóltam bele
-KAPCSOLD BE A TVT
-mi?? most nem tudom mi történt?-ijedtem meg
-ESH ÉS JECK VAN BENNE AHOGY VEREKEDNEK TÖK DURVA
-ja ok csak ennyi akk szia
-ok szia

-na ki volt-?kérdezte esh
-csak dzsémsz mondta benne vagytok jeckel a hiradoba ahogy verekedtek
-ja az jó


*este*
visszaértünk a szállásba
megbeszéltük hogy eliza meg eshtón itt maradnak pogácsát sütni mi meg elmegyünk a többiekért

kocsiban*
-szóval szereted eshtónt:?-kérdezte aleksz
-ja cuki tök bírom
- és volt már AZ?-kacsintott rám
-ja -mosolyogtam
-az jó am jó a segged
-köszi

felvettük a többieket
luek jó szorosan megölelt és megfogta  aseggem mondom hagyjál
dzsémszet is köszöntöttem egy puszival hiányzott
csak egyből rágyújtott egy cigire
és mentünk vissza

kicsirt bezsélgettünk egy sztriptizbárbna majd hazamentünk és aludtunk

reggel aleksz sirva jöt oda hozzám
-MI TÖRTÉNNT???_-kérdeztem
-tegnap míg elvoltunk...





Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 


1 megjegyzés: