2015. augusztus 12., szerda

23.rész LONDON

mentünk haza a plázából és eshtón hirtelen felkapott és csókolgatni kezdett
mondtam neki eshtón ne itt vannak emberek erre bevitt a bokorba
-ESHTÓN NE MÁR MOST NEM AKAROM AZT - kiabáltam rá
- ok -mondta és elment


este hazamentem és ledöltem az ágymra és sírtam

aztán eshtón telefonált

- szia bébi -szólt bele
-szia
- csomagolj össze mer holnap megyünk londonba
- MIIIIIIIIII?? - ugrottam fel a plafonra (am nem)
- van egy fél testvérem aleksz és neki van egy bandája és a mendzsere elhívta őket valami forgatásra londonba szal holnap megyünk :)
- ok szólók anyuéknak


lementem
és
apu ott ült a székbe olvasott valami regényt valami " forró ázsijai csajok " biztos jó lehet majd egyszer elkérem tőle

anyu meg épp palacsintát sütött gondoltam most akkor elmondom

- anyu apu - köszörültem meg a torkom majd kiköptem egy szőrgombolyagot
-MI AZ??? .kérdezték egyszerre

- esh felhívott hogy holnap megyünk londonba jó?
- jó és van ruhád? ott hideg van - mondta anyu
-REMÉLEM NEM AZZAL A JECKEL MÉSZ.-kiabált apu
- nem fuuujjjj
-akkor ok-mondta
- na sziasztok

felmentem a szobámba és elkezdtem csomagolni
löttem pár szelfit míg pakoltam:))) kiraktam kékmadárra meg instakilora hogy " holnap uti londonba eshel:) "


 bepakoltam majd elmentem aludni


reggel 5kor keltem mer mentünk ki a reptérre
ott találkoztam eshel meg a féltestvérével valami alkesz vagy aleksz
de a haja olyan kék volt mintha törpapa leköpte volna

-sziasztok shárá vagyok mutatkoztam be!
- szia én aleksz -mondta a kékség
- szia én eliza aleksz barátnője
-ok sziasztok

mondam és mentünk be csekkolni  .. ..


minden rendben volt de uccsok voltunkl és futni kellet a gépünkre már

*a gépen*
és eshtón mellet ültem és smároltunk
de akkor megláttam jecket és eliszont elöttünk

odamentem hozzájuk
- TI MIT KERESTEK ITT
kérdőn néztem rájuk mer nem értettem
kérdőn néztek vissza mer ők sem értették
- esh hívott minket
- MICSODAAAAA- estem le a repülőről ( csak vicceltem)

-légyszi ha odaértünk akkor visszemntek a helyetekre és nem zavartok minket??-kérdeztem
- nem,veletek leszünk a héten


én teljesen kiborultam ....



Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

6 megjegyzés: