2015. július 29., szerda

22.rész BUNGA

anyu
-SHÁRÁ MI AZ OTT A KEZEDEN???


-ja kiállt a kfcs tyúkból a csont amíg ehstónnal ott ettünk
anya csak nézett rám így felálltam
-jó anya cs elmentem a plázába


bementem a plázába és szembe jött velem luek és oyan szatyor volt a kezébe amire PUNK ROCK volt írva
-SZIA SHÁRÁ
-szia KÉKSZEMŰ BANDITA
-nekem mennem kell jó AZt eshtónnal
láttam ahogy elsiet és felkapott egy kékszemű lányt és kifutott vele.biztos így szedi fel a lányokat

besétáltam valami zera vagy zebra nevű boltba és ott volt a kecske fejű eliszon és nem cuki jeck
-TE KÖVETSZ MINKET?-ordított a kecske
-na LEGELJ TOVÁBB KISKECSKE
-mit mondtál a csajomra te gólya?-szólalt meg az ördögszekér
-AKARSZ ÖRDÖGSZEKERESET JÁTSZANI ALÁD GYÚJTOK EGY POKOL TÜZÉT

miután kimondtam a biztonsági őr kidobott de odaadta a számát.utána láttam hogy mikel az és hallottam ahogy énekel
-ain't that booty so scandalous-olyan volt a hangja mint egy kis cicának

itt még jobban depressziós lettem és bementem a wcbe ahonnan felhívtam eshtónt
-szia shárá mizujs?
-gyere ide a plázába
-jólvan cica megyek
eshtón ideért és elmondtam neki jecket,eliszont, mikelt meg hogy szerintem az emberek csak a seggem miatt szeretnek
-MIT CSINÁLTÁL TE-ordított jecknek
jeck odafutott és megakarta ütni de eshtón elhajolt így a mozgólépcsőt találta el. eshtón elkezdte ütni és amikor nem mozgott abba hagyta
-gurulj tovább kisszekér-mondta neki esh
eliszon megfogta és elkezdte gurítani a plázába hogy elmenjenek

-köszönöm esh-néztem fel rá
-AZért és érted bármit shárá
azthiszem eshtón a nagy és a kis Ő





Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

6 megjegyzés: