2015. július 21., kedd

21.rész FENEKED A GYENGÉM (ESH ÉS SHÁRÁ)

( és már 52 követőnél járunk,nagyon szépen köszönjük csók és ölelés)


másnap
reggel felkeltem és eshtón küldött egy üzit

szia szépségem ma lesz próbánk nem jösz el? luek látni akar 


visszaírtam hogy de ma úgy sincs suli Jeck meg nem érdekel mit csinál elisonnal azt csinálnak amit akarnak

mentem az utcán sétáltam és találkoztam dzsémszel
-szia dzsémsz mizu
-épp cigizek-válaszotla
-am neked ki a barátnőd?
-ott az a barna hajú -mutatott rá egyre
-mi a neve?
-dzseszíka
-szép név :) na mek talizom eshtónnal
-és már jeckkel nem vagytok jóba??
-nem tudom nem érdekl mit csinál
-ja ok szia nyomott egy puszit a számra
-ezt miért kaptam??
-mert szép vagy
-ok köszi szerintem is szép vagyok,sokkal szebb mint elison
 -hát annyira nem vagy szép na de szia
-szia

-mentem és utközbe jött eshrtón hogy elkisér luek házához

luek háza
tök szép volt bementünk a garázsba de előtter anyukája üdvözölt mineket valami eliz vagy ki volt nagyon aranyos


-sziasztok srácok ő shárá akivel volt tegnap AZ
-szia shárár halottunk rólad
vágott be luek és mikel egy perverz arcot nem tudom mit akarnak tőlem
anyu amúgy is mérges lenne ha megtudná hogy megtörtént AZ
-okés srácok nekem mennem kell suziasztok jó próbát
ok szia - és rácsaptak a seggemre
MIT AKARNAK TŐLEM
 -shárá majd mégegyszer rem megtörénik
-ja na szia - és megcsókoltam
szia bébi
mondták még ott mögöttem hogy a feneked a gyengém meg ilyenek de nem érdekel


mentem haza és jeck jött velem szembe
-szia shárá
-MITAKARSZ- kiabáltam rá
-bocsi a tegnapiért,de nem tudom elison unalmas  te kellesz
-hát nem tudom majd este találkozunk és megbeszéljük nekem mennem kell haza
-oké szia


hazamentem és anyu palacsintával várt
én majdnem elsírtam míg ettem
most kit válasszak  JECKET VAGY ESHTÓNT
de jeck olyan cuki mint egy hal
esh meg nem tudom ő is cukii


anyu
-SHÁRÁ MI AZ OTT A  KEZEDEN???



Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás!

11 megjegyzés:

  1. "hát annyira nem vagy szép de szia" dzsémsz pls... XDDD

    VálaszTörlés
  2. jaaaaaaj nem bírom :D most melyiket választja? ááááá

    VálaszTörlés
  3. uhhh mi van a kezén?:ooooo
    folytasd plsXDD

    VálaszTörlés
  4. Uristeeen. Nem birom az izgalmat :ooo kovit :'D

    VálaszTörlés
  5. Imadom😂👌 most tenyleg eszrevette a vagasokat? :cc

    VálaszTörlés
  6. folytasd plíz *-* nadzson imádom <3

    VálaszTörlés
  7. luek psl
    amugy fetrengek ettol a blogtol,koszi hogy mindig rohogogorcsot okozol,ramferXDDD
    mar varom a folytatast,siess:'D
    e x

    VálaszTörlés
  8. SHESH (Shárá+Esh) A LEGJOOOB ❤❤ Iszonyúan feltudsz vidítani 😂😂

    VálaszTörlés