2015. július 14., kedd

15.rész TITOK

(köszönöm a mai blogmásolós úgymond "vita" után hogy mellettem álltok,ezzel a másik bloggal amit kedves írónő társam lemásolt rólam még nem tudom mi lesz,még dolgozunk az ügyön
de, azért ne ítéljétek el nem mindenkinek jut egyéniség  )

leültem a földre és gondolkoztam
miért pont JECK-kel történik ez ő mindig olyan jó volt mindenkihez ez nem lehet!!!! most mi lesz?
később odaült mellém elison
-tudod jeck szeret am téged
-MIIIII-ugrottam fel a plafonra ( csak vicceltem ) de meglepődtem
-velem csak azért van együtt mert szép vagyok
-ÉN IS SZÉP VAGYOK!! -üvöltöttem rá
-hát nem de mind1
- jó hagyjál
-amúgy a nővér beszélt velem-mondta hallkan
- ÉS MIT MONDOTT??? ?? ? -üvölötttem fel
- hogy jeck lehet tényleg terhes....
-NE MÁRRR,MÉGIS MI HOOGY?-üvöltöztem
- maradj má csendben. - szólt egyik nővérke rám
-ok bocsi

- belehet menni jeckhez-mondta az orvos
-kösz

bementünk

-szija jeck
-sziasztok
-mizu
-semmi
-hogy vagy ?
-jól köszi- válaszolt
-hogy lettél terhes?????-vontam kérdőre

- hát én nem tudom tegnap voltam mosenlesz in wajt koncerten és hát elmentünk a bekstégbe és ott volt az énekes és hát ittunk és nem tudoomm
- JÓ ISTENNNNNN  TE TALÁLKOZTÁL AZ ÉNEKESSEL-visitoztam
- ja
-nagyooon szeretem őket

-azok kik? kérdezte elison
-majd egyszer ha nagyon felidegesítesz kikötlek egy székhez és őket fogom veled hallgattatni -feleltem
-ja ok

jött az orvos
mister jeck szeretnék beszélni
-mondja-mondta jeck
- igazából maga nem terhes csak pár kfc-s csirke volt a hasában ami pár nap múlva távozik
- ja ok akkor megnyugodtam
.-ÉNISS-kiáltottam fel
- na viszlát-ment ki
-viszlát
--EZAZ JECK NEM VAGY TERHES
- ja jó


-elison kimennél kicsit-kérlelte jeck
-igen és adott neki egy csókot
majd kiment

- mi az jeck-kérdtem
-szeretlek
- ÉNIS
és megcsókoltam

mi lesz elisonnal?-kérdeztem
-nem tom majd elmondom neki
-ok nekem haza kell mennem
- ok na szia
-szia és megpusziltam

hazamentem





Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

13 megjegyzés:

  1. meghalokXDDD de azért jó lenne egy szemöldök kapitány hasonlat ami jeckből pottyan kixD

    VálaszTörlés
  2. Xdxdxdxd Oh kíváncsi vagyok a folytatásraa!! :) :)

    VálaszTörlés
  3. Sírok a rohogestol edes istenem������

    VálaszTörlés
  4. Ez... Ez most mi? Mármint ha ez komoly, akkor eldobom az agyam, mert ez valami elképesztő! Eddig még nem vetődtem az internet ennyire mély bugyraiba, úgyhogy most minden pillanatát kiélvezem! :D

    VálaszTörlés
  5. Csak én nem értem hogy ezen mi a vicces? A sztori szar, a helyesírástól pedig inkább sírhatnékom támad. Lehet hogy ez egy "paródiablog", de hogy még annak is szar az biztos.
    És hogy ennek a blognak hogy lehet 34 feliratkozója azt végképp nem értem, katasztrófa.
    ÉÉS még mindig nem tudok rajta nevetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem muszáj olvasni :D
      és csak mert egy embernek nem tetszik nem fogom hirtelen letörölni az összes részt majd a blogot is törölni mintha nem is létezett volna
      bocsi ez nem az a hely :////

      Törlés
  6. Ez... ez most mi? Már a fejlécen nevettem, de aztán elolvastam a "történetet" és konkrétan sírtam. Ezt nem lehet komolyan venni. Egyetértek az előttem szólókkal, hogy ez a blog még viccnek is rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre a blogra van kereslet, nem kellenek a megmondó emberek, akik még mindig nem fogják fel a blog lényegét.

      Törlés
  7. Sírtam a röhögéstől XDD
    Tényleg hozz új részt! :O

    VálaszTörlés