2015. július 20., hétfő

20.rész VALAMI VAN A LEVEGŐBE

reggel van jeck anyukája kelltett minket hogy ne késsünk el a suliból

én nehezen ébredtem de jeck egy puszit adott az orromra és egyből felébredtem
mentünk a suliba kézen fogva és tök jó volt mert végre boldog voltam és itt volt jeck és nagyon szeretem!! és érzema  szívemben hogy ő az egyetlen fiú aki melletem van és tiszta szívből szeret és mindent meg ad nekem amit csak kívánok vagy nem is kívánok de meg adja nekem akkro is
olyan fiu aki rendess
udvariass
kedves és gyertya fényes vacsorát is adna ha kérném
de nem kérem de még is megadná,elvisz-ide oda
együtt megyünk suliba ha kérem
ha nem kérem
most megtaláltam ezt a fiút és beteljesült az én életcélom , álmom !!!

mentünk és láttam dzsémsz meg a barátnőjét cigizni
mondtam jecknek ő szokott-e mondta nem
és tök jó mert én is így vagyok
mármint nem ítélem el azokat akik cigarettáznak
mert ő bajuk  ha előbb hallnak meg mint mi emberek ha nem teszik le
azt mondják jó mert megnyugtatja őket de nem az szerintem nem nyugtatja meg őket
engem jeck nyugtat meg és nem a cigaretta szerintem ez így jóó
meg büdösnek érezném magam és jeck is büdösnek érezne és azt nem szereti ha büdösvagyok
olyankor mérges rám és nem szeret



suliba voltunk
jó volt nem volt hosszú

hazamentem és jeck felhívott
 és kérdezte mit csin
mondom rád gondolok
azt mondta szeret és eljön hozzánk

anyu beengedte és mondta ne csináljunk semmi OLYAT
-mondtam jó anyuu okéé ne gyere be a szobámba

feküdtünk az ágyba és csókoloztunk meg jeck ölelgetett és nagyon szeretem

mikor elment
én elmentem a kfcbe és vettem kaját
mikor kijöttem jeck jött oda hozzám és elkezdett kiabálni
SHÁRÁ TE KÉTSZÍNŰ CSUNYASÁG MIÉRT ADTAD KI MAGAD NEKEM ÉS SZAKÍTOTTÁL ELIVEL ?????????
-mert ő csak kihasznál téged JECKK!!!
-de nem érdekll volt végre egy szép barátnőm erre az ilyen csúnyák mint te elrontód!hagyál békén
-DE JEECK
és elment én utána akartam futni de eshtón jött ki a kfcből és azt mondta ne

bementünk és leütünk bezsélgetni
a főnőke egyszer lekiabálta de nem érdekelte és ott maradt velem megvígasztalani
mikor zár óra lett
mi még ott voltunk kettesben  egy ideg
és vele történt meg AZ a raktárba!!
rem jeck nem tudja meg
mert én szeretem őt de eshtón is olyan cuky






Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

7 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDD nem szereti habüdös vagyok, olyankor mérges rám és nem szeret :( :D xD kíváncsi vagyok most mi lesz!!

    VálaszTörlés
  2. Xdd mint valami öt éves. Sírok ezen az idióta lányon :D valami van a fejével.

    VálaszTörlés
  3. Hiányolom a haletetőt az oldalsávból! :DDDD

    VálaszTörlés
  4. Végül is nem jeckel történt meg AZ.. xddd Zseniális vagy!

    VálaszTörlés