2015. július 17., péntek

18.rész RANDI

megérkeztem jeckhez

-szia jeeck-mondtam hangosan
-szia shárá! mizu-kérdezte
-semmi  - és leültem az ágy szélére
-az jó minek jöttél?
-szakítottál már elivel??-kérdte,

-,még nem de majd fogok
-hát jóóó

beszélgettünk még jecckel hülyeségekről és mikor elaludt akkor fogtam pár cuccát és elmentem haza

felöltöztem és tök hasonlítottam jeckre
megvólt eli száma és felhívtam

-szia eli-szóltam a telefonba
-Shárrá??????????-kérdezte
-neeem NEEEM én jeck vagyok- mélyítettem le a hangom
- ja joo mit szeretnél szívem
-nem talizunk?
-mikor?
-most egy fél óra múlva
-ok hol?
- a parkba
-jó, szia szerelmem
-szia "szerelmem"- köszöntem ell


fél órával később a parkba

- szia eli
-szia jeck - majd próbált megcsókolni de csak az arcomra sikerült adni
- NAA MOST MI VANN:::???-  kezdett rinyálni
- semmi én csak szakítok veled
-MICSODAAA??-sipitozott
-nem tetszel már csúnya vagy
- nem ez nem igaz jeck
- de igen és nem kellesz
-JÓ AKKOR MENJ A KIS SHÁRÁDHOZ AHOZZ A KIS MANÓHOZ FUJJ - mondta és rohant ell


hazamentem és nagy mosollyal ledőltem az ágyra
-felhívtam eshtón hogy elmeséljem neki

-szia eshhhtón
-szia shárá
-képzeld bevált a tervem jeck aki én voltam dobta elisont
- az jó na szia
-szia


álomba mosolyogtam magam és ennyi vóóóólt a mai nap
tudom semmi izgi de na :):):)

3 megjegyzés: