2015. július 13., hétfő

14.rész KORHÁZBAN


mielőtt hozzákezdenék a részhez 

csak annyit akartam hogy nekem amúgy fontos hogy mit írtok olvasok,visszajelzések hogy tetszett-e esetleg csak ötletek hogy mi/k történjenek a szereplőkkel
következő rész min 5. kommenttől :)))!!! 


suliban*

leültem a padra és körbenléztem
mindenki ott volt csak jeck nem
:((((

felakartam hívni de becsengettek
reméltem még beér
de nem volt
megírtuk a dogát
asszem 5-ös :):)


mentek ki a teremből mikor az igazgató rohant felém
-Shárá, MISS SHÁRÁ
-igen.-kérdeztem
-Jeck,Jeck Bluefish korházban van
-MI????- kérdeztem
- igen jól hallotta
-ez nem lehet - kiáltottam fel
-de  de igen
-ok köszönöm -mondtam majd elmentem
mikor vége lettek az óráimnak elmentem a mekdonálszba és vettem egy heppi míel menüt jecnek
az ötös busszal elmentem a korházig majd ott rohantam be
- HOL VAN JECK - kérdeztem az egyik ápolotol
- a 10-es szobába -felelte
-köszönöm
mentem a 10-es szobáig
ott volt a 9-es és a 11-es között
szép volt

mentem mentem
és megláttam a padon elisont
-HÉÉÉÉÉÉÉÉ -üvöltöttem rá
-te mit csinálsz itt? -kérdezte
-ezt én is kérdezhetném-mondtam fenhangon
-én a csaja vagyok tudd meg! - nevette el magát
- de nem szebb nálam-mondtam
-HOGY MERED - vörösödött be a feje
-na mennem kell jeck-hez csá

-nem mehetsz be hozzá-mondta
-miért nem? ne te mond meg hogy bemegyek-e hozzá vagy nem még kaját is hztam neki onnan ahol eslőnek randiztunk
-de agyrázkodása volt és most még nem mehet be hozzá senki
- :oooooooooooooooo

- mindjárt viszik hasi röntgenre is- tette hozzá
-csak nem terhes kérdeztem vissza?
-megeshet......... -mondta könnyezve

13 megjegyzés:

  1. Mond miert teszed ezt velem?:DDDD nevetek mint egy foka. Bar legalabb nincsenek duhkitoreseim mint Shàrànak XDD hajra meg mindig a beszt parodya blok xD

    VálaszTörlés
  2. Nézd! Én elhiszem, hogy szeretsz írni és alapvetően nem lenne olyan rossz, DE meg is ne haragudj, nincs hibajavító a gépeden? Nem vagyok nyelvtan tanár de olyan sok durva helyesírási dolog van benne, hogy a harmadiknál kicsapta nálam a biztosítékot. Kérded mik? : Először is a nevek és a nevek kezdőbetűi..... márkanevek és személyneivek egyaránt.... Azért nem kéne ennyire magyarosítani... a heppi míelnél mosolyom már csak kínból volt... Kérlek, ha közzéteszel valamit amit írsz legalább írj benne helyesen, ne hozz szégyent a Magyar nyelvre, esetleg lehetne annyi eszed hogy ha már nem tudod leírni az angol szót kikeresed Googleből nem fog fájni hidd el. (Ez csupán jó tanács)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most majdnem okosat mondtál
      majd ha felfogtad hogy ez nem komoly akkor gyere vissza

      Törlés
    2. Nem hiszem, hogy nem vetted észre, hogy ez egy paródiablog... Hiába írja le többször is az írónő :'D Ezek mind tudatos hibák

      Törlés
  3. Ez rohadt jó :D jeck lehet h terhes xD gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Na, ha Jeck terhes, ez már csak érdekes lehet :)

    VálaszTörlés
  5. IMÁDOM. OLVASNI AKAROM A KÖVETKEZŐT
    Életem értelme ez a blog

    VálaszTörlés
  6. Ísteneeem :'D visítok! Ez hatalmas.
    Ui: Fogja már fel végre mindenki, hogy ez egy PARÓDIA BLOG!

    VálaszTörlés
  7. Gáz, hogy folyton beléd kötnek és nem fogják fel, hogy az egész poén.
    IMÁDOM A BLOGOD SIESS A KÖVIVEL:)

    VálaszTörlés