2015. július 17., péntek

19.rész SZERELMEM

 reggel felkeltem és sajna hétfő volt
úgy utálom hétfőket
de ma legalább jeck jön suliba és az elison megszívja de nagyon


suliba menet

szia dzsémsz- köszöntem dzsémsznek aki egy lánnyal jött
szia most nincs időm beszélgetni a csajommal vagyok
-ok sziasztok
-szia -mondta a csaj és elmentek

suliba
- SZIA JECCK - rohantam lee és a nyakába ugrottam csak jeck nem bírt és és a padlón voltunk mind ketten
-nehéz vagy - nevetett
-morcos fejet vágtam és megcsókoltam
-ő vissza csókolt

elison jött a folyoson és kinyujtotta ránk a nyelvét
féltékeny volt hahahah

becsöngettek
- nem egy helyen lesz óránk shárá de szünetbe visszajövök hozzád már most nagyon kezdesz hiányozni
-jaaaaj jeck siess majd és együtt délután elmehetnénk a kfc-be jó ????
- jo na szia szívem - és megcsókolt de épp akkor jött a tanár hupppsz

-TI MIT KERESTEK MÉG ITT NE ITT AZ UT KÖZEPÉN SMÁROLJATOK MENYETEK ÓRÁRA!!
-ok mrs.tanárnő - mondtuk és bementünk órára

ez a  45 perc olyan hosszan ment el jeck nélkül nagyon hiányzik !!!

kicsengettek én kimentem az ajtó elé de jeck nem volt sehol
vártam és vártam
de felbukkant és kicsit morcos volt

-mi baj jeckim
- elison olyan irritáló
-meeert??? mit mondott??
- kitalálta hogy mit tegnap találkoztunk és hogy milyen gonosz voltam vele meg s...t...b.

- ooo háát ne foglalkozz vele
-ok amúgy azt akartam kérdezni hogy eljösz ma hozzánk,tudod tanulni meg a másik
- IGEEEEEN- ugrottam a nyakába


délután
anyu én megyek jeckhez ma jó
-okk  szia kicsim de ne legyen az!!!
-ok nem lesz sziaaa
-felfoglak hívni!!
-okok na megyek


Jeck már kint állt a kapuban és várt rám
felkapott és megpörgetett a levegőbe
tök ari volt
szerintem szeret

felmentünk hozzájuk és filmet néztünk
de nem tanultunk
és sokat csókoloztunk
Jeck akarta hogy megtörténjen AZ  de én mondtam hogy anyu nem engedi és kicsit mérges volt de nem történt meg AZ
sokat csókoloztunk és ölelkezve aludtunk el
nekem nagyon jó volt


-szeretlek jeck--suttogtam neki
- én is de máskor moss fogat mielőtt hozzámhajolsz
-ok bOCSI- csókoltam meg
-fujjjj így ne csókolj meg
-ok várj megyek fogat mosok

elmentem fogat mosni visszamentem
és egész este csókoloztunk utána


jó volt






Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

10 megjegyzés: