2015. július 16., csütörtök

17.rész KFC


ma jeck

 jecket végre kiengedik a kórházból
ezért felmegyek hozzájuk és megkérdezem dobta e már elisonnt

csak előtt emegyek a kfcbe mert anyu nem főzőtt otthon és nagyon éhes vagyok


pultnál
- szia
-csáá -mondtam
-egy ilyen csirkés valamit kérek-mondtam
-milyen piával -kérdezte a srác a pult mögül akinek olyan kócós volt a haja mint egy mosogatókefének
- nem tom,szerintem kóla
-ok de te nem elison vagy jeck barátnője –kérdezte
-NEEEEEM
-ok bocsi nem tudtam
-én shárá vagyok,shárá wolf
-rólad is mesélt azt mondta dilis vagy
- HOGy MIIIIIIIIIIII I II I
- ja na várj adom a kaját és menj mert sokan állnak
-ok

-mindjárt szünetem lesz nem várod meg lécci? és alkkor beszélhetünk-mondta
jóóó


5 perc múlva


- szia na végeztél???-kérdeztem
-nem csak szünetem van de nem jösz el meginni valamit a sztárbákszba???
-dee megyek


útközbe beszélgettünk 
eshtónnak hívják
nagyon aranyos
azt mondta jeck nem is akar szakítani elisonnal meg hogy engem csak kihasznál
és akkor mondta hogy mér nem szívatom meg őket
mondtam jó és hogy??
- hát szerintem álcázd magad jecknek és szakíts elisonnal
-de akkor nem kell velem smárolnom?
-hát nem tudom , szerintem nem
-de amúgy és te ilyen jó ba vagy jecckel?
-igen régen egy suliba jártunk  
-és most hiogy hogy neem?
-hát nekem lett egy bandám a 10 seconds to winter
- igeeennN??? és hogy hogy a kfc-be dolgozol?
-hát nem igazán mert volt luek ő egy démon volt,szóval lumonnak hívták a másik mikel volt aki meg vámpír volt és volt egy kal aki áttudott kutyává változni csak az nem volt nagy cucc na és az egyik fellépésen megölték a közönséget meg minden és azóta nem megy jól a dolog és most a kfcbe dolgozok 
-jaaaaaa hát az kár na mindegy nekem mennem kell
-ok szia

elindultam jeckhez és szerintem ellopom pár cuccát és szakítok elivel
ez jó lesz !!! ! ! !



Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás! 

9 megjegyzés:

  1. elsőkomi hol a kexem :):):)):):)):):):)):):
    egyébként 10 seconds to winter? komolyan? XDDD

    VálaszTörlés
  2. 10 seconds to winter. sírok.xd

    VálaszTörlés
  3. UUU, imádom a paródiablogod, várom a kövi részt, ma pl.: kurva szar napom volt, de sikerült megnevettetne.. :D<3

    VálaszTörlés
  4. gyorsan hozd a folytatást, keci jó *-------*

    VálaszTörlés
  5. 10 seconds to winter. Hát sírok XDDDDD Imádom, F O L Y T A T Á S T!

    VálaszTörlés
  6. Mosogatokefe xD.megettek a kouonseget xD sztárbáksz :D ez a blog zsenialis :D gyorsan kovit :D

    VálaszTörlés
  7. Xddd nem bírom. 10 seconds to winter. Még démon és vámpír? Xddd

    VálaszTörlés
  8. Paródia blogok + 5sos = IMADLAK HOZD GYORSAN AZ UJ RESZTXDDDDD��.

    VálaszTörlés