2015. július 15., szerda

16.rész SZERELEM

hazamentem
majd leültem az ágyra
elfeküdtem és annyira boldog voltam
hiszem JECK SZERET

lementem anyuhoz
-szia
-szia mizu?-kérdezte
-jeck
kórházba került és én bementem hozzá és csókoloztunk szerintem dobja azt a ribi elisont
- az jó és kaptál ma valamilyen jegyet?
-neeeeeeeeeem de sztem 5-s lesz a biosz dogám
-ok
-na szia
.-szia

és felmentem a szobámba
zenét hallgattam
anyu megint szólt hogy halkicsam le de én nem halkitottam
felmentem tumblrre és szerelmes képeket raktam ki
meg a tavaly nyárról  képeket
EZT NYISD MEG!!!  )
néztem és jeck is kirakott egy képet ahol smárolunk de cuki!!!!!!!!!!
( MEG EZT !! )


10 óra
megyek aludni
jó nap volt
csak nem tanultam holnap sulira

reggel van
nem szólt az ébresztő
-JA SZOMBAT VAN - kiáltottam fel örömömben

12 van mindjárt ebédelünk és előtte dzsémsz hívott
-Szia dzsémsz mizu?
-szia shárá délután nem jösz el velem randira?
-hát nem tudom lehet jeckel össuzejövök de elmegyek
-ok 3-ra gyere a parkba
-jo megyek

ebédeltünk és mondtam anyuéknak hogy elmegyek dzsémszel randira
azt mondták jó

kimentem és ott volt dzsémsz
-szia-nyomott puszit a számra
-szia mit akarsz
- csak annyit aíkartam hogy szeretlek
-ja az jó de jeck is szeret és nem tudom melyikötök válasszam!!!!
-neki ott van elison
-de ő csúnya
jó m1 van nálam cigi kérsz?
- nem tom egygyet
-okééé

elszívtuk és jó volt tök olyan volt mintha nem ott lennék és utána smároltunk
dzsémsz szerintem elront de teccik benne !!

hazamentem és ennyi volt a nap jecckel beszéltem telefonon és azt mondta elivel megtörtént nekik a a dolog és most már szakít vele hogy velem lehessen
én úgy örülök
annyit mosolygók egész nap
asszem szerelmes vagyok!!



Sziasztok lécci komizzatok és iratkozzatok fel!!!!! 
és csatlakozzatok a facebook-os csoporthoz!!
5 kommi után folytatás!

5 megjegyzés: