2015. július 13., hétfő

13.rész este :)

hazamentem és ledöltem az ágyra 
beraktam a fülest ( a fülembe haha ) 
és mosenlesz in wájtot hallgattam meg egy kis one directiont :) 

anyu azt mondta halkiccsam le a zenét mer hogy szar 
mondom anyu fog be


tanultam egy kicsit hólnapra mert biosz dogát írunk 
asszem az ember szaporodásából


este 11 óra van
mindenki alszik
én nem
ülök az ágy szélén és sírok
gondolok jeckre és a szép kék szemére
annyira cúki
lementem a konyhába foktam egy kést majd az ereimhez emeltem
   NE SHÁRÁ NE CSINÁLD

kiabálták a hangok a fejembe
de én megtettem!! 
a vér nem folyott húztam még egyettt
és akkor már igen
éreztem h nagyon fáj
és elmentem lemostam
raktam rá egy sebtapaszt majd elmentem aludni

jeckre gondoltam



reggel van

a sebtapasz lejött a kezemről vörös csík csillámlótt  a kezemen 
le is fótóztam :) !! 


mentem le a konyhába és hossú újjúba voltam

anyu.: -shárááá mit csinálsz hosszú újjúba hisz 28 fok van !!444
-fázom na hagyj
-beteg vagy?
-nemm na hagyjál 
-ok kérsz palacsintát?
-nem
-ok 
- na szia
-szia este találkozunk
-jó na mentem elkések
-szia
-szia
és kimentem az ajtón



*suliban*

7 megjegyzés:

  1. lécci iratkozzatok fel és csatlakozzatoka csopiba!! :) és hagyjatok megjegyzéstz lécci köszi

    VálaszTörlés
  2. :DDDD kedvencem amikor az anyja kéri h halkítsa le a zenét, pedig fülesen hallgatja :D

    VálaszTörlés
  3. Helyesbítek:
    "vörös csík csillámlótt a kezemen le is fótóztam" + felraktam tumblr - re :D

    VálaszTörlés
  4. Sebtapaszt rakott a felvágott ereire :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon "eredeti"..hahaha☺

    VálaszTörlés
  6. Kérlek előbb tanulj meg helyesen írni és rendesen fogalmazni, s csak azután vágj bele egy blog megírásába.

    VálaszTörlés